ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung

  • masa pelepasan:2022-09-06 09:05:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:465
  • Penerangan pantas:

    Chelak,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Twe

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

ChelakOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Air KeruhSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Kaedah pengalihan berbeza dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,ChelakPengubah jenis minyak 800 KVA, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Pembuat pengubah jenis kering

Kerja langsungBunyi dalam kes kegagalan fasa

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,ChelakModel pengubah jenis kering kuasa,ChelakMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung



Lepaskan skru inti

Jabatan jualan(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

ChelakJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

AgsuMaklumat produk lain
  • Cinisello BalsamoTrailer folding arm lifting platformPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyeleng

    Cinisello BalsamoTrailer folding arm lifting platformPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyeleng

  • Cinisello BalsamoVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaKualiti kelebihan

    Cinisello BalsamoVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaKualiti kelebihan

  • Bajos de HainaPengatur tenggelam minyakPembinaan

    Bajos de HainaPengatur tenggelam minyakPembinaan

  • BergamoPlatform angkat hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

    BergamoPlatform angkat hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

  • BergamoJembatan pengangkutan aliran hidraulikLangkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraan

    BergamoJembatan pengangkutan aliran hidraulikLangkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraan

  • VersaillesJembatan naik hidraulik tetapCepat dalam penggunaan industri

    VersaillesJembatan naik hidraulik tetapCepat dalam penggunaan industri

  • VersaillesTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPenyelesaian untuk masalah produk

    VersaillesTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPenyelesaian untuk masalah produk

  • VersaillesVilla keluarga dan lifPerkembangan teknologi

    VersaillesVilla keluarga dan lifPerkembangan teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung memberi anda ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung oleh syarikat kami, perkhidmatan ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung. ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChelakPerkenalan ke pengubah jenis keringFungsi alat pelindung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!