AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi

  • masa pelepasan:2022-09-06 11:02:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:260
  • Penerangan pantas:

    Aus,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat

Kandungan artikel

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

AusPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

CienfuegosIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Dari penampilan,AusModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis kering,AusHarga pengubah kuasa 500KVA, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,AusPenukar jenis kering 2500kVA, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi



Kebocoran minyak di flange looper

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Pengurusan industriMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi



Mod wayar pengubah jenis kering:

Julat produkPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penukar jenis kering

Aus& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pasukan pengubah kuasa

AgsuMaklumat produk lain
  • MinneapolisPlatform angkat boleh capaiKekasih oleh banyak pengeluar

    MinneapolisPlatform angkat boleh capaiKekasih oleh banyak pengeluar

  • CataniaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapSumber inventori spot

    CataniaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapSumber inventori spot

  • CataniaJembatan naik bimbit hidraulikApakah strukturnya

    CataniaJembatan naik bimbit hidraulikApakah strukturnya

  • Bandar ShijiazhuangBridge boarding forklift mudahFungsi berorientasikan

    Bandar ShijiazhuangBridge boarding forklift mudahFungsi berorientasikan

  • Bandar ShijiazhuangPlatform angkat lengan kurvaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

    Bandar ShijiazhuangPlatform angkat lengan kurvaApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

  • Bandar ShijiazhuangPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKelebihan pembangunan industri

    Bandar ShijiazhuangPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKelebihan pembangunan industri

  • ChicagoPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapKelebihan pembinaan operasi

    ChicagoPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapKelebihan pembinaan operasi

  • ChicagoJembatan naik bimbit hidraulikKerugian syarikat berkembang pesat

    ChicagoJembatan naik bimbit hidraulikKerugian syarikat berkembang pesat

  • segera:Peringatan: Maklumat AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi memberi anda AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi oleh syarikat kami, perkhidmatan AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi. AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AusPrinsip pengubah kuasaCiri Pengukuhan Organisasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!