ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik

  • masa pelepasan:2022-09-06 13:50:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:104
  • Penerangan pantas:

    Obani, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar

Kandungan artikel
segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Secara umum,ObaniHarga pengubah 3150kva, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

ObaniPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Penukar jenis kering


ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu,ObaniPenukar bilik pemulihan, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Kurs kerjaSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,ObaniPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal muatan boleh disambung.

manufacturerBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

ObaniPermukaan flange tidak sama, sehingga bolt tidak ketat dengan baik dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, menghasilkan kebocoran minyak.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

AgsuMaklumat produk lain
  • MohacsPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApakah hak penjagaan itu

    MohacsPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApakah hak penjagaan itu

  • MohacsPlatform penangkapan gaya tahapApakah peranti industri

    MohacsPlatform penangkapan gaya tahapApakah peranti industri

  • Media LunaPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesina

    Media LunaPembuat pengubah kuasa tenggelam minyakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesina

  • WeertPlatform angkat hidraulik besarMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

    WeertPlatform angkat hidraulik besarMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

  • WeertJembatan naik hidraulik bergerakAplikasi dalam industri ringan

    WeertJembatan naik hidraulik bergerakAplikasi dalam industri ringan

  • ShanghaiJembatan boarding tetap sederhanaPengurangan bekalan adalah deterministik

    ShanghaiJembatan boarding tetap sederhanaPengurangan bekalan adalah deterministik

  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

  • segera:Peringatan: Maklumat ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik memberi anda ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik oleh syarikat kami, perkhidmatan ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik. ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ObaniSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaHalangan terhadap penjualan domestik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!