Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan

  • masa pelepasan:2022-09-06 14:04:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:480
  • Penerangan pantas:

    Batu Glad,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam

Kandungan artikel

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Batu GladPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

LueboIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, industri pengubah bergantung pada dua data kunci untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Konsultasi bebasBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,Batu GladHarga 400 KVA bagi pengubah jenis kotak, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,Batu GladBerapa banyak pengubah ujian kering, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,Batu GladModel dan parameter pengubah kuasa, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Perkhidmatan pertamaPasukan pengubah kuasa

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Segel kebocoran minyak

Batu GladSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Oil leakage of cast iron parts

AgsuMaklumat produk lain
  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

    AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

  • GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

    GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

  • GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

    GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

  • GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

    GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

    GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

  • segera:Peringatan: Maklumat Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan memberi anda Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan. Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Batu GladSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotakMekanisme pelindung bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!