HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata

  • masa pelepasan:2022-09-06 16:30:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:329
  • Penerangan pantas:

    Hornsby,Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pe

Kandungan artikel

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

HornsbyApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil,HornsbyPenukar jenis kering 500kW, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

NanyukiPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

penjual besarIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan,HornsbyPengetahuan asas pengubah kuasa, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.


HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

NyahkiraLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

HornsbyOperasi pengubah tenggelam minyak

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan,HornsbyPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Apabila pengubah keluar dari fasa dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

AgsuMaklumat produk lain
  • VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    VoorburgRampa Lantai MudahKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    VoorburgLif legu aluminium yang diletak di keretaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

    VoorburgLif rumah villa penglihatan kecilFungsi berorientasikan

  • CabralPengubah distribusi 6kVAnalisis pembuatan

    CabralPengubah distribusi 6kVAnalisis pembuatan

  • Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApakah standard yang relevan di negara-negara

    Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApakah standard yang relevan di negara-negara

  • Rimba AonaiRancangan jambatan naikJualan Panas Nasional Berpatutan

    Rimba AonaiRancangan jambatan naikJualan Panas Nasional Berpatutan

  • Guidonia MontecelioTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pengeluaran

    Guidonia MontecelioTekanan hidraulik paksi boarding tetapPengenalan kaedah pengeluaran

  • Guidonia MontecelioLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Ketumpatan rendah bahan polimer

    Guidonia MontecelioLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Ketumpatan rendah bahan polimer

  • segera:Peringatan: Maklumat HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata memberi anda HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata oleh syarikat kami, perkhidmatan HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata. HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HornsbyTransformer 35KVACara menilai baik atau buruk dengan mata, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!