AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung

  • masa pelepasan:2022-09-15 14:19:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:407
  • Penerangan pantas:

    Abomey,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

AbomeyPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

DublinPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,AbomeyPengurusan pengubah jenis kering, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Standard eksekutifPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Sebab api dalam pengubah kuasa


AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pemeriksaan prosesIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

AbomeyAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m,Abomey1600KVA transformer price, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AgsuMaklumat produk lain
  • HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

    HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

  • DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

    DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

  • DelachtenPlatform mengangkat garpu gunting bergerakJulat komposisi kimia tunggal kategori

    DelachtenPlatform mengangkat garpu gunting bergerakJulat komposisi kimia tunggal kategori

  • DelachtenMemuatkan mesin tipping hidraulikCiri dan skop aplikasi

    DelachtenMemuatkan mesin tipping hidraulikCiri dan skop aplikasi

  • GuaimaroNombor telefon pembuat pengubah jenis keringKesan khas selepas permohonan

    GuaimaroNombor telefon pembuat pengubah jenis keringKesan khas selepas permohonan

  • DortmundLift kereta api panduanSkop yang berkenaan

    DortmundLift kereta api panduanSkop yang berkenaan

  • DortmundRampa Lantai MudahNilai direalisasikan dalam banyak industri

    DortmundRampa Lantai MudahNilai direalisasikan dalam banyak industri

  • EukJembatan penerbangan tetap hidraulikBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

    EukJembatan penerbangan tetap hidraulikBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

  • segera:Peringatan: Maklumat AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung memberi anda AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung oleh syarikat kami, perkhidmatan AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung. AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AbomeyKeuntungan pengubah tenggelam minyakLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!