KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga

  • masa pelepasan:2022-09-17 18:20:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:585
  • Penerangan pantas:

    Kribi,KribiPengubah 220 kV,Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar

Kandungan artikel
KribiPengubah 220 kV,

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

KribiPembuat Transformer

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

SwarthSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Apabila sampel minyak digunakan,KribiOil immersed transformer foundation, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kekerjaan MeticulousShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Hasil ujianPenghakiman cacat pengubah kuasa

Pembuat Transformer

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

KribiDalam kehidupan sehari-hari tertentu, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum,KribiPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Dry type transformer factory

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

AgsuMaklumat produk lain
  • Sesto San GiovanniPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

    Sesto San GiovanniPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

  • Sesto San GiovanniPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumPetikan panduan

    Sesto San GiovanniPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumPetikan panduan

  • RodasPembuat pengubah distribusiPengesanan saiz

    RodasPembuat pengubah distribusiPengesanan saiz

  • Santa AnaPlatform angkat hidraulik 5 tonKaedah pengiraan kapasiti tekanan

    Santa AnaPlatform angkat hidraulik 5 tonKaedah pengiraan kapasiti tekanan

  • Santa AnaJembatan naik bergerak.Keperluan penyelenggaraan

    Santa AnaJembatan naik bergerak.Keperluan penyelenggaraan

  • Lapangan terbang DublinJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApakah piawai diameter waya

    Lapangan terbang DublinJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApakah piawai diameter waya

  • Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat tali aluminumJualan peluang

    Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat tali aluminumJualan peluang

  • Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApa yang perlu dibuat sele

    Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApa yang perlu dibuat sele

  • segera:Peringatan: Maklumat KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga memberi anda KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga oleh syarikat kami, perkhidmatan KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga. KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KribiPemulihan kabinet pengubahLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!