BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but

  • masa pelepasan:2022-09-19 18:40:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:621
  • Penerangan pantas:

    Buka,Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is

Kandungan artikel

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

BukaPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting,BukaPengubah jenis kering scb13-1250kva, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

KalishSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Dalam keadaan biasa,BukaJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis kering,BukaFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but



Penghakiman cacat pengubah kuasa

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Mengikuti keajaibanApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

sumberLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

AgsuMaklumat produk lain
  • PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

    PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

  • PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

    PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

  • VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

    AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

    AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

  • CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

    CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but memberi anda BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but oleh syarikat kami, perkhidmatan BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but. BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BukaPengubah jenis kering scb13-1250kvaOperasi but, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!