BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya

  • masa pelepasan:2022-09-24 23:21:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:192
  • Penerangan pantas:

    Beni, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semaki

Kandungan artikel
tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja,BeniModel pengubah tenggelam minyak, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

BeniDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Operasi pengubah tenggelam minyak

SusaiSudah tentu,BeniHarga pengubah kuasa 200KVA, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Keperlawanan mendarat,BeniJenis pengubah jenis kering, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Trend pasarDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

OK atau tidak?Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Pertama-tama, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

BeniApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

AgsuMaklumat produk lain
  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

    GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

  • Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

    Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

  • Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

    ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

  • ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

    ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

  • segera:Peringatan: Maklumat BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya memberi anda BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya oleh syarikat kami, perkhidmatan BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya. BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BeniPengubah terjun minyak 315 KVAApa yang disertakan secara amnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!