KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan

  • masa pelepasan:2022-09-29 16:57:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:443
  • Penerangan pantas:

    Karuri,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

KaruriThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu,KaruriParameter pengubah terjun minyak 1250kva, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Sao TomeFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Apa peranan penting pengubah kuasa

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Keadaan pemasanganSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu,KaruriSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Julat produkBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Karurikonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan,KaruriParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

AgsuMaklumat produk lain
  • DongzhouMeja angkat hidraulik kecilAnalisis perbandingan proses pembaikan

    DongzhouMeja angkat hidraulik kecilAnalisis perbandingan proses pembaikan

  • DongzhouJembatan boarding logistikPelbagai piawai parameter

    DongzhouJembatan boarding logistikPelbagai piawai parameter

  • MochengJembatan naik hidraulik bergerakCara mengurangkan keparahan kemalangan

    MochengJembatan naik hidraulik bergerakCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • MochengPrice of 10 ton mobile boarding bridgeTawaran pengeluar murah

    MochengPrice of 10 ton mobile boarding bridgeTawaran pengeluar murah

  • MochengFlip belakang pemutar hidraulikStatistik data pasaran

    MochengFlip belakang pemutar hidraulikStatistik data pasaran

  • HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian

    HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian

  • XingtaiMemangkat platform hidraulikKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa

    XingtaiMemangkat platform hidraulikKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa

  • XingtaiJembatan boarding platformBagaimana menangani nilai kren yang menghadapi strok haba

    XingtaiJembatan boarding platformBagaimana menangani nilai kren yang menghadapi strok haba

  • segera:Peringatan: Maklumat KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan memberi anda KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan oleh syarikat kami, perkhidmatan KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan. KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KaruriHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakApa komponen yang disertakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!