SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi

  • masa pelepasan:2022-11-12 15:11:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:606
  • Penerangan pantas:

    Sandanski,Kebocoran minyak di flange looperBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak k

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa,SandanskiBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

SandanskiPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Kebocoran minyak di flange looper

Coronel OviedoKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

queryApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Sandanski(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya ,SandanskiApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkan, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

AgsuMaklumat produk lain
  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • PuntarenaJadual parameter penukar tenggelam minyakJaminan kualiti

    PuntarenaJadual parameter penukar tenggelam minyakJaminan kualiti

  • VenissieuxPlatform angkat hidraulik bergerakKeluarannya menetapkan rekod baru

    VenissieuxPlatform angkat hidraulik bergerakKeluarannya menetapkan rekod baru

  • VenissieuxPembuat paksi naikPiawaian pelaksanaan

    VenissieuxPembuat paksi naikPiawaian pelaksanaan

  • SivednicaJembatan naik bimbit ForkliftAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

    SivednicaJembatan naik bimbit ForkliftAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

  • SivednicaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterCara membina

    SivednicaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterCara membina

  • SivednicaPemulihan semula bimbitPembersihan harian

    SivednicaPemulihan semula bimbitPembersihan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi memberi anda SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi. SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SandanskiMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanMengenai pelbagai spesifikasi operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!