BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru

  • masa pelepasan:2022-11-23 09:15:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:146
  • Penerangan pantas:

    Benesov,Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

BenesovKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,BenesovSenarai lengkap Model Penukar Kuasa, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering,BenesovHarga pengubah jenis kering 100 KVA, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Sabah sebagai SalimApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru



Sebab api dalam pengubah kuasa

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Sangat disarankanApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Syarikat pengubah jenis kering


BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Di mana yang baikSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

BenesovPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

AgsuMaklumat produk lain
  • SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

    SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

  • SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • AlajuelitaKod untuk pemasangan pengubah kuasaPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar t

    AlajuelitaKod untuk pemasangan pengubah kuasaPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar t

  • ChuravestaPlatform mengangkat hidraulik langsung atasAnalisis kenaikan harga

    ChuravestaPlatform mengangkat hidraulik langsung atasAnalisis kenaikan harga

  • ChuravestaJembatan boarding platformApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    ChuravestaJembatan boarding platformApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • Le MansPaksi mendaki hidraulik tetapIntegriti dan faedah bersama

    Le MansPaksi mendaki hidraulik tetapIntegriti dan faedah bersama

  • Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

    Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

  • Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • segera:Peringatan: Maklumat BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru memberi anda BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru oleh syarikat kami, perkhidmatan BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru. BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BenesovPengubah kotak elektrikKeluarannya menetapkan rekod baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!