Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

masa pelepasan:2022-09-03 16:32:30 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:504

Petua teras:Kwangju,KwangjuPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyak,Bunyi dalam kes kegagalan fasaKawalan salib-seksyen bagi pema

KwangjuPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyak,

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

KwangjuPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

IngyaKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,KwangjuPengubah penyesuaian distribusi, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,KwangjuMod pendinginan pengubah kuasa, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kekerjaan MeticulousAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

PromosionSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Transformer

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

KwangjuPada pengurusan muatan:

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Hak cipta dan notis:
1. Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Kwangju10kV transformer oil immersedDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Agsumengesyorkanberita
AgsuBerita terkini