SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi

masa pelepasan:2022-09-24 23:39:19 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:283

Petua teras:Saurimo,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kerin

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

SaurimoKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

ZlenianinSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca,SaurimoDiagram struktur pengubah tenggelam minyak, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel,SaurimoPerlindungan cahaya pengubah distribusi, melakukan ia dua kali dan kemudian lukis sampel minyak.

Selamat datang panggilanTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Pengubah terbenam minyak

Penghakiman cacat pengubah kuasa


SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Rakomendasi dan konsultasiPenukar jenis kering

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Pengubah terbenam minyak

SaurimoKebocoran minyak dari radiator paip panas

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan,SaurimoPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kV, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek

Hak cipta dan notis:
1. SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian SaurimoJulat suhu operasi pengubah jenis keringAnalisa situasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Agsumengesyorkanberita
AgsuBerita terkini