TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri

  • masa pelepasan:2024-04-18 12:44:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:555
  • Penerangan pantas:

    Torez,Apa peranan penting pengubah kuasaApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak

Kandungan artikel

Apa peranan penting pengubah kuasa

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

TorezAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

KabaleStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Pengubah kuasa


TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian,TorezPengubah penuh minyak tertutup, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Hasil ujianMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

rancanganApa peranan penting pengubah kuasa

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

TorezKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

AgsuMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri memberi anda TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri. TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TorezPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang baik dalam industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!