ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe

  • masa pelepasan:2024-04-17 17:25:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:194
  • Penerangan pantas:

    Forli,Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara m

Kandungan artikel

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita,ForliPlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting,ForliLif legu aluminium yang diletak di kereta, terutama dalam operasi tinggi barang.

ForliSama ada rawatan penuaan getaran telah mencapai keputusan boleh dihukum berdasarkan kaedah pengamatan lengkung parameter.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

TaytayWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Berikutnya, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Sila faham tujuan platform angkat jenis gunting tetap. Platform angkat jenis gunting tetap terutama digunakan dalam industri logistik, garis produksi, dan untuk angkat dan muat barang dari bilik ke lantai. Ia juga boleh digunakan untuk angkat platform, platform operasi angkat, dan sebagainya. Produk ini mempunyai struktur yang stabil, kadar kegagalan rendah, operasi yang dipercayai, keselamatan, pemilihan konfigurasi pilihan berbeza boleh mencapai keputusan penggunaan yang lebih baik. Pembuat lif profesional mempunyai prestasi stabil, yang boleh dipercayai, dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan mencapai aras maju produk antarabangsa yang sama

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Mana ia?Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai pada penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan, pasukan pegawai teknikal akan menjalankan proses operasi platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai,ForliPlatform angkat gerak garpu gunting, serta perusahaan penghasilan produk khas yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, dan perkhidmatan. Ia adalah penghasil lif profesional jangka panjang

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

ForliMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Kaedah analisis penyebab yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.


AgsuMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe memberi anda ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe oleh syarikat kami, perkhidmatan ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe. ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ForliPlatform penangkapan trekCara meningkatkan ketepatan untuk memudahkan penyelesaian kesukaran pe, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!